fBOK I SOCIAL MEDIA

Umacniaj pozycję firmy wśród fanów i dbaj o relacje z nimi w ich własnym środowisku.

Kryzysy w social media zdarzają się... bez przerwy. Nie pozwól, aby pojedyncza wpadka wpłynęła na wizerunek całej marki. Opracujemy dla Twojej firmy skuteczną strategię działań w social mediach i doradzimy, jak postępować w trudnych sytuacjach.

Kiedy firma powinna być obecna w social mediach?

Celem mediów społecznościowych jest utrzymywanie interakcji pomiędzy ich użytkownikami. Dzięki aktywności marki w social mediach (np. na Facebooku czy Twitterze) możemy nienachalnie i w naturalny sposób zaznaczać swoją obecność w życiu codziennym grupy docelowej i budować świadomość marki wśród potencjalnych klientów. Dzięki atrakcyjnym i dostosowanym do kanału treściom oraz szybkiemu reagowaniu na komentarze i opinie klientów stwarzamy wizerunek przystępnej i otwartej komunikacyjnie firmy, co wpływa na popularność produktów/usług.

Doradzimy Ci w stworzeniu unikalnej i rozpoznawalnej strategii komunikacji z fanami Twojej marki

Rozmawiasz z Klientami w social media samodzielnie, ale nie jesteś pewien, czy to 100% z tego, co możesz osiągnąć? Służymy bogatym doświadczeniem. Przeanalizujemy zastaną komunikację, politykę customer care i wskażemy Ci właściwy kierunek działań. Consulting obejmuje m.in. raporty oceniające dotychczasową skuteczność (wraz z praktycznymi wskazówkami) oraz szkolenia Twoich pracowników.

Przygotujemy indywidualną koncepcję komunikacji, którą poprowadzimy w najkorzystniejszych dla Twojej firmy kanałach mediów społecznościowych.

Zależnie od grupy docelowej i charakteru działalności wybieramy odpowiednie serwisy:

  • Facebook,
  • Instagram,
  • LinkedIn,
  • Twitter,
  • Google+,
  • lub inne

We wszystkich kanałach komunikujemy się z szybko, spójnie i stosownie do panującej sytuacji, a także z dbałością o atrakcyjną stronę wizualną, przyjazną atmosferę, profesjonalną obsługę i rzetelność przekazywanych informacji.

Jak tworzymy skuteczną strategię SOCIAL MEDIA?

Obsługa Klienta w mediach społecznościowych. To już nie opcja — to standard.

Klienci coraz częściej kontaktują się z Twoją firmą za pośrednictwem Facebooka, Twittera czy Instagrama? Wykorzystaj tę szansę i zbuduj z nami bazę zadowolonych Klientów, którzy wkrótce staną się ambasadorami Twojej marki.

Wielokrotnie nagradzano nas za kompleksową obsługę Klienta (customer service) w mediach społecznościowych.

Zapytania ofertowe, posprzedażowe wsparcie Klienta czy może swobodna interakcja z fanami Twojego fanpage'a? Zrobimy to za Ciebie. Sprawnie, konsekwetnie i zgodnie ze strategią Twojej marki — niezależnie od tego, czy liczba fanów na Twoim profilu to cztery czy trzysta tysięcy.

Statuetka World Post & Parcel Awards przyznana InPost

W 2016 roku InPost SA (klient evl.pl) otrzymał główną nagrodę w kategorii Customer Service w międzynarodowym konkursie World Post & Parcel Awards. Statuetka przynawana za innowacyjne działania i wyznaczanie branżowych standardów trafiła do InPost za prowadzony przez evl.pl projekt obsługi klienta na Facebooku (fBOK) - który pokonał kandydatury takich gigantów jak Deutsche Post czy Liban Post.

Pomożemy Ci w przygotowaniu istniejącego Biura Obsługi Klienta do udzielania odpowiedzi na pytania napływające z mediów społecznościowych

Masz już Infolinię, Dział Reklamacji, konsultantów udzielających odpowiedzi na pytania z formularzy kontaktowych, a tymczasem Klienci i tak coraz częściej wybierają... kontakt za pośrednictwem Facebooka? Przygotujemy Twoją firmę do obsługi takich zgłoszeń. Nieważne, czy BOK w Twojej firmie to jedna czy dwieście osób.

Poznaj nasze doświadczenie w obsłudze klienta na Facebooku