fBOK

Obsługa Klienta w mediach społecznościowych. To już nie opcja
— to standard.

Klienci coraz częściej kontaktują się z Twoją firmą za pośrednictwem Facebooka, Twittera czy Instagrama? Wykorzystaj tę szansę i zbuduj z nami bazę zadowolonych Klientów, którzy wkrótce staną się ambasadorami Twojej marki.

Pomożemy Ci w przygotowaniu istniejącego Biura Obsługi Klienta do udzielania odpowiedzi na pytania napływające z mediów społecznościowych

Masz już Infolinię, Dział Reklamacji, konsultantów udzielających odpowiedzi na pytania z formularzy kontaktowych, a tymczasem Klienci i tak coraz częściej wybierają... kontakt za pośrednictwem Facebooka? Przygotujemy Twoją firmę do obsługi takich zgłoszeń. Nieważne, czy BOK w Twojej firmie to jedna czy dwieście osób.

Prowadzimy kompleksową obsługę Klienta (customer service) w mediach społecznościowych

Zapytania ofertowe, posprzedażowe wsparcie Klienta czy może swobodna interakcja z fanami Twojego fanpage'a? Zrobimy to za Ciebie. Sprawnie, konsekwetnie i zgodnie ze strategią Twojej marki.

Doradzimy Ci w stworzeniu unikalnej i rozpoznawalnej strategii komunikacji z fanami Twojej marki

Rozmawiasz z Klientami w social media samodzielnie, ale nie jesteś pewien, czy to 100% z tego, co możesz osiągnąć? Służymy bogatym doświadczeniem. Przeanalizujemy zastaną politykę customer care i wskażemy Ci właściwy kierunek. Consulting obejmuje m.in. raporty oceniające dotychczasową skuteczność (wraz z praktycznymi wskazówkami) oraz szkolenia Twoich pracowników.

Doradzimy Ci w razie kryzysu

Kryzysy w social media zdarzają się... bez przerwy. Nie pozwól, aby pojedyncza wpadka wpłynęła na wizerunek całej marki. Pomożemy Ci w wyjściu z twarzą z trudnej sytuacji.