CONTENT MARKETING I e-PR

Dostarczaj wartościowych oraz rzeczowych informacji o swojej marce i zyskuj zaufanie i lojalność grupy docelowej.

Tradycyjna reklama mówi o tym, że Twoja marka jest dobra. Content marketing i e‑PR mają za zadanie udowodnić, że jesteś dobry i znasz się na rzeczy, a w efekcie — warto skorzystać z Twoich usług.

W działaniach content marketingowych głównym celem jest zaangażowanie docelowej grupy odbiorców.

Strategia ta polega na budowaniu świadomości marki i szerzeniu wiedzy na temat usług wśród potencjalnych kupujących. Dzięki temu tworzysz wizerunek swojej firmy jako eksperta w danej dziedzinie. Potencjalni klienci zaczynają również czuć, że naprawdę rozumiesz ich potrzeby — a to znacznie przybliża firmę do osiągnięcia zamierzonych celów sprzedażowych.

Content Marketing

CEL? Dostarczyć wartościowych informacji o produkcie lub usłudze!

content marketing

Źródła skuteczne w content marketingu:

  • artykuły na blogach
  • podcasty/instruktaże
  • przewodniki po usługach
  • infografiki
  • video

W efekcie działań content marketingowych pozytywne doświadczenia i przekazana wiedza wpływają na korzystne dla firmy decyzje zakupowe potencjalnego klienta.

Aby informacje na temat firmy i usług/produktów docierały do jak największej liczby zainteresowanych, zapewniamy różnorodność i najwyższą jakość szeroko rozumianych treści internetowych: od blogów i artykułów eksperckich, aż po nowoczesne multimedia (podcasty, video, infografiki czy webinary) oraz odpowiednią ich promocję w najskuteczniejszych kanałach (social media, serwisy branżowe, blog firmowy klienta, e‑mail marketing itd).

Zalety content marketingu:

Dostarcza klientom wartościowych informacji, które zwiększają zaufanie do marki.

Klienci obdarowani rzetelną wiedzą chętniej odwdzięczają się zakupem.

Treści blogowe lub filmy edukują Twoich przyszłych klientów na temat produktów.

Możesz zdobywać nowych klientów treściami na blogu firmowym.

Treści o Twojej marce mogą stać się popularne w Internecie, tworząc tzw. virale.

Poprzez różne formaty multimedialne angażuje szersze grono publiczności, którą możesz edukować.

Działania w zakresie e‑PR (czyli PR internetowego) pozwalają na sukcesywne zdobywanie stabilnej pozycji firmy w Internecie i budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa wśród konsumentów oraz na rynku pracy przy zachowaniu niezbyt wysokich nakładów budżetowych.

Wiemy, jak budować pozytywny wizerunek Twojej firmy w Internecie.

Kluczowym celem działań e‑PR jest wielokanałowa komunikacja z odbiorcami, reagowanie na opinie klientów i budowanie pozytywnego wizerunku marki jako profesjonalnej, transparentnej i otwartej w komunikacji. Aby to osiągnąć, na bieżąco monitorujemy opinie na temat firmy przy pomocy odpowiednich narzędzi oraz wykorzystujemy różnorodne techniki działań promocyjnych, dopasowując każdy ruch do specyfiki branży — od proklienckiego podejścia w mediach społecznościowych, przez wysyłkę mailingów lub publikację artykułów eksperckich, aż po współpracę z influencerami.

Pomożemy w opracowaniu strategii kryzysowej i zasugerujemy najlepszy kierunek działań.

W dobie Internetu każdy z Twoich klientów ma możliwość opisania swoich doświadczeń z marką i podzielenia się swoim zdaniem z nieograniczoną liczbą odbiorców. Nie pozwól, by jedno potknięcie miało wpływ na wizerunek całej Twojej firmy — w evl.pl przygotujemy łatwą do zrealizowania i skuteczną procedurę kryzysową w oparciu o realne potrzeby marki i specyfikę branży, by najlepiej poradzić sobie w trudnych sytuacjach.