Aktualności

S4E S.A. z obsługą marketing automation i nową platformą od evl.pl.

Marketing07/11/2016

Eksperci w branży IT wybierają kampanie marketingowe skrojone na miarę swoich potrzeb.

S4E S.A. jest uznanym w Polsce dystrybutorem rozwiązań dla IT od takich firm jak m.in. EMC czy Huawei Enterprise. Spółka świadczy również usługi w obszarze backupu oraz budowy centrów danych. Nawiązana kilka tygodni temu współpraca z evl.pl obejmuje prace w ramach digital marketingu, marketing automation i kampani leadowych. Obecnie na zlecenie S4E tworzymy m.in. przejrzystą i wygodną platformę do sprzedaży szkoleń z branży IT.

Współpraca marketingowa evl.pl z DHL Parcel nabiera tempa!

Marketing26/10/2016

Kolejny operator logistyczny zaufał evl.pl.

Z doświadczenia wiemy, że działania marketingowe dla dużych operatorów logistycznych wymagają szczególnej staranności. Wzięliśmy zatem w swoje ręce zadania od czołowego przedstawiciela firm kurierskich w kraju i od kilku miesięcy współpracujemy z DHL Parcel w zakresie tworzenia materiałów graficznych oraz treści do bieżących projektów.

Jednym z pierwszych zadań wykonanych przez evl.pl dla DHL Parcel było przeprojektowanie graficzne formularza nadawania przesyłek z uwzględnieniem zasad UX oraz usability. Naszym wspólnym osiągnięciem jest również stworzenie identyfikacji wizualnej akcji pt. Sowia Poczta, przygotowanej wraz z wydawnictwem Media Rodzina. Systematycznie powstają także materiały tworzone w ramach wspierania licznych działań marketingowych firmy.

Świetne strony internetowe nie spadają z księżyca ― powstają w software house evl.pl.

Software House25/10/2016

Ciekawa inwestycja wymaga wyjątkowej oprawy. Dla inwestorów Moon Office przygotowaliśmy więc oryginalny projekt strony internetowej.

Ekologiczny biurowiec wzniesiony zostanie w okolicy Ronda Grunwaldzkiego, niemal w samym sercu Krakowa. Realizowany budynek ma łączyć w sobie elegancję i bezkompromisową funkcjonalność z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi.

Zaprojektowana i wdrożona według aktualnych trendów witryna moonoffice.pl zbudowana została w oparciu o HTML5/CSS3, z wykorzystaniem technik parallax i slick, a także z zachowaniem zasad projektowania responsywnego, co czyni stronę przyjazną urządzeniom mobilnym.

Evl.pl wspiera projekt NeoClick dla branży e-commerce

E-commerce19/09/2016

Czy zakupy w Sieci mogą być jeszcze wygodniejsze? Projekt NeoClick.io udowadnia, że tak!

Polskie przedsięwzięcie z sektora fin-tech jest odpowiedzią na kluczowe wyzwania branży e-commerce, a jego funkcjonalności ułatwią życie zarówno sprzedających, jak i kupujących.

Z dumą informujemy, że Evl.pl od początku działalności projektu wspiera go w zakresie: marketingu, obsługi klienta, identyfikacji wizualnej. Dzięki temu zyskujecie pewność, że otrzymacie produkt na najwyższym poziomie.

Czym w praktyce jest NeoClick

Dla e-sprzedawcy jest to:

  • nowoczesny system logistyczno-płatniczy, zwiększający konwersję i redukujący liczbę porzuconych koszyków
  • mechanizm wspierający zakupy impulsywne oraz m-commerce
  • wygodne narzędzie do zarządzania logistyką i płatnościomi z poziomu prostego w obsłudze panelu

Natomiast dla e-kupującego NeoClick to:

  • jedno bezpieczne konto do zakupów w wielu e-sklepach z poziomu dowolnego urządzenia (komputer stacjonarny, smartfon, tablet), z zapamiętanymi preferencjami dotyczącymi płatności i dostawy
  • widget skracający ścieżkę zakupową do niezbędnego minimum

Zaintrygowni? Zajrzyjcie na stronę projektu made by evl.pl!

Zbieraj wysokiej jakości leady z Facebooka – taniej nawet o 60%

Software House11/04/2016

Nasi developerzy udowadniają, że zbieranie leadów z Facebooka może być jeszcze bardziej efektywne.

W marketingu internetowym trzeba trzymać rękę na pulsie – szczególnie jeśli mowa portalach społecznościowych, które regularnie proponują kolejne udoskonalenia wspierające sprzedaż. Jedną z takich funkcji jest wprowadzona niedawno na Facebooku możliwość zbierania leadów bezpośrednio z poziomu serwisu społecznościowego. Nasi developerzy właśnie udoskonalili tę funkcję o bardzo praktyczne rozszerzenie – stworzona przez nich aplikacja (oparta na API Facebooka) pozwala na przesyłanie zapytań ofertowych prosto do wybranej przez Ciebie skrzynki mailowej (a nie – jak było dotychczas – do raportu dostępnego wyłącznie z poziomu Facebooka). Przesyłanie leadów odbywa się tu w określonych przez Ciebie interwałach czasowych. Aplikację przetestował już jeden z naszych Klientów z branży developerskiej. Efekty nie pozostawiają wątpliwości – nie dość, że zebrane leady realnie przełożyły się na sprzedaż, to jeszcze okazały się o 60% tańsze od leadów zbieranych przy pomocy innych kanałów (jak np. osobny landing page).

Umowa pomiędzy InPost/InPost Paczkomaty a evl.pl właśnie została przedłużona!

fBOK24/03/2016

Umowa pomiędzy InPost/InPost Paczkomaty a evl.pl właśnie została przedłużona!

Największa prywatna firma logistyczna w Polsce nie ma wątpliwości - customer service w mediach społecznościowych to strzał w dziesiątkę. Pierwsze miejsca w rankingach najlepszej obsługi Klienta w social media mówią same za siebie (dane za: Sotrender). Tym bardziej cieszymy się, że w dalszym ciągu możemy wspólnie wyznaczać standardy na tym polu.

Same Day Delivery - osiągalny dla polskich e-sklepów

E-commerce24/03/2016

Wygląda na to, że zbliżamy się do przełomowego punktu, w którym święty Graal e-commerce - SameDay Delivery - stanie się osiągalny dla polskich e-sklepów.

evl.pl opracowało właśnie strategię rozwoju usługi Lotniskomatów - projektu PGP Innowacje, który wkrótce zmieni oblicze branży logistycznej. Nasze doświadczenie w zakresie badań i analityki okazało się nieocenione w przeprowadzeniu tego fantastycznego projektu. Pozostaje trzymać kciuki za sukces tego pomysłu!