Aktualności

Wdrożenie serwisu dla projektu edukacyjnego S4E S.A.

Software House16/03/2017

Platforma do sprzedaży szkoleń od projektu aż po wdrożenie w wykonaniu evl.pl.

Software House evl.pl zaprojektował, a następnie wdrożył przejrzystą i wygodną platformę do zapisów na renomowane szkolenia w branży IT. Cel był prosty - w atrakcyjny sposób przedstawić i maksymalnie uprościć proces sprzedaży szkoleń z oferty S4Edu - eksperta, który od 17 lat rozwija i certyfikuje wiedzę oraz umiejętności specjalistów ds. centrów baz danych (w tym rozwiązań takich firm jak: CommVault, EMC czy Huawei Enterprise) oraz sprzedawców i managerów IT. 

Zgodnie z sugestią Klienta wdrożenie serwisu s4edu.pl oparte zostało o CMS Joomla!. Jednak szeroki zakres wymaganych elementów wiązał się ze zbudowaniem autorskiego, zaawansowanego komponentu programowania, które zapewni stronie wszystkie planowane funkcjonalności. Wśród przygotowanych przez evl.pl rozwiązań znalazła się także rozbudowana wyszukiwarka szkoleń. Serwis umożliwia także pracownikom szczegółowe zarządzanie szkoleniami oraz wspiera ich w bieżącej pracy w zakresie organizacji wydarzeń

Kamienica Retmana ― supernowoczesny budynek z identyfikacją wizualną od evl.pl

Marketing10/01/2017

Evl.pl wykonawcą identyfikacji wizualnej dla unikalnej inwestycji mieszkalnej.

W ramach zlecenia przygotowaliśmy i wdrożyliśmy identyfikację wizualną kolejnej atrakcyjnej inwestycji deweloperskiej w Krakowie. Tym razem zaproponowaliśmy logo, stworzyliśmy funkcjonalną stronę www - kamienicaretmana.pl - oraz zaprojektowaliśmy drukowane materiały reklamowe na zlecenie inwestorów Kamienicy Retmana. Zrównoważony ekologicznie, wyposażony w najnowsze rozwiązania budynek mieszkalny to gratka dla zwolenników najwyższej jakości i nowoczesnych technologii. Z tego powodu projekt wymagał nieprzeciętnej prezentacji, by w pełni oddać jego niepowtarzalny charakter.

S4E S.A. z obsługą marketing automation i nową platformą od evl.pl

Marketing07/11/2016

Eksperci w branży IT wybierają kampanie marketingowe skrojone na miarę swoich potrzeb.

S4E S.A. jest uznanym w Polsce dystrybutorem rozwiązań dla IT od takich firm jak m.in. EMC czy Huawei Enterprise. Spółka świadczy również usługi w obszarze backupu oraz budowy centrów danych. Nawiązana kilka tygodni temu współpraca z evl.pl obejmuje prace w ramach digital marketingu, marketing automation i kampani leadowych. Obecnie na zlecenie S4E tworzymy m.in. przejrzystą i wygodną platformę do sprzedaży szkoleń z branży IT.

Współpraca marketingowa evl.pl z DHL Parcel nabiera tempa!

Marketing26/10/2016

Kolejny operator logistyczny zaufał evl.pl.

Z doświadczenia wiemy, że działania marketingowe dla dużych operatorów logistycznych wymagają szczególnej staranności. Wzięliśmy zatem w swoje ręce zadania od czołowego przedstawiciela firm kurierskich w kraju i od kilku miesięcy współpracujemy z DHL Parcel w zakresie tworzenia materiałów graficznych oraz treści do bieżących projektów.

Jednym z pierwszych zadań wykonanych przez evl.pl dla DHL Parcel było przeprojektowanie graficzne formularza nadawania przesyłek z uwzględnieniem zasad UX oraz usability. Naszym wspólnym osiągnięciem jest również stworzenie identyfikacji wizualnej akcji pt. Sowia Poczta, przygotowanej wraz z wydawnictwem Media Rodzina. Systematycznie powstają także materiały tworzone w ramach wspierania licznych działań marketingowych firmy.

Świetne strony internetowe nie spadają z księżyca ― powstają w software house evl.pl

Software House25/10/2016

Ciekawa inwestycja wymaga wyjątkowej oprawy. Dla inwestorów Moon Office przygotowaliśmy więc oryginalny projekt strony internetowej.

Ekologiczny biurowiec wzniesiony zostanie w okolicy Ronda Grunwaldzkiego, niemal w samym sercu Krakowa. Realizowany budynek ma łączyć w sobie elegancję i bezkompromisową funkcjonalność z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi.

Zaprojektowana i wdrożona według aktualnych trendów witryna moonoffice.pl zbudowana została w oparciu o HTML5/CSS3, z wykorzystaniem technik parallax i slick, a także z zachowaniem zasad projektowania responsywnego, co czyni stronę przyjazną urządzeniom mobilnym.

Evl.pl wspiera projekt NeoClick dla branży e-commerce

E-commerce19/09/2016

Czy zakupy w Sieci mogą być jeszcze wygodniejsze? Projekt NeoClick.io udowadnia, że tak!

Polskie przedsięwzięcie z sektora fin-tech jest odpowiedzią na kluczowe wyzwania branży e-commerce, a jego funkcjonalności ułatwią życie zarówno sprzedających, jak i kupujących.

Z dumą informujemy, że Evl.pl od początku działalności projektu wspiera go w zakresie: marketingu, obsługi klienta, identyfikacji wizualnej. Dzięki temu zyskujecie pewność, że otrzymacie produkt na najwyższym poziomie.

Czym w praktyce jest NeoClick

Dla e-sprzedawcy jest to:

  • nowoczesny system logistyczno-płatniczy, zwiększający konwersję i redukujący liczbę porzuconych koszyków
  • mechanizm wspierający zakupy impulsywne oraz m-commerce
  • wygodne narzędzie do zarządzania logistyką i płatnościomi z poziomu prostego w obsłudze panelu

Natomiast dla e-kupującego NeoClick to:

  • jedno bezpieczne konto do zakupów w wielu e-sklepach z poziomu dowolnego urządzenia (komputer stacjonarny, smartfon, tablet), z zapamiętanymi preferencjami dotyczącymi płatności i dostawy
  • widget skracający ścieżkę zakupową do niezbędnego minimum

Zaintrygowni? Zajrzyjcie na stronę projektu made by evl.pl!

Zbieraj wysokiej jakości leady z Facebooka – taniej nawet o 60%

Software House11/04/2016

Nasi developerzy udowadniają, że zbieranie leadów z Facebooka może być jeszcze bardziej efektywne.

W marketingu internetowym trzeba trzymać rękę na pulsie – szczególnie jeśli mowa portalach społecznościowych, które regularnie proponują kolejne udoskonalenia wspierające sprzedaż. Jedną z takich funkcji jest wprowadzona niedawno na Facebooku możliwość zbierania leadów bezpośrednio z poziomu serwisu społecznościowego. Nasi developerzy właśnie udoskonalili tę funkcję o bardzo praktyczne rozszerzenie – stworzona przez nich aplikacja (oparta na API Facebooka) pozwala na przesyłanie zapytań ofertowych prosto do wybranej przez Ciebie skrzynki mailowej (a nie – jak było dotychczas – do raportu dostępnego wyłącznie z poziomu Facebooka). Przesyłanie leadów odbywa się tu w określonych przez Ciebie interwałach czasowych. Aplikację przetestował już jeden z naszych Klientów z branży developerskiej. Efekty nie pozostawiają wątpliwości – nie dość, że zebrane leady realnie przełożyły się na sprzedaż, to jeszcze okazały się o 60% tańsze od leadów zbieranych przy pomocy innych kanałów (jak np. osobny landing page).

Umowa pomiędzy InPost/InPost Paczkomaty a evl.pl właśnie została przedłużona!

fBOK24/03/2016

Umowa pomiędzy InPost/InPost Paczkomaty a evl.pl właśnie została przedłużona!

Największa prywatna firma logistyczna w Polsce nie ma wątpliwości - customer service w mediach społecznościowych to strzał w dziesiątkę. Pierwsze miejsca w rankingach najlepszej obsługi Klienta w social media mówią same za siebie (dane za: Sotrender). Tym bardziej cieszymy się, że w dalszym ciągu możemy wspólnie wyznaczać standardy na tym polu.

Same Day Delivery - osiągalny dla polskich e-sklepów

E-commerce24/03/2016

Wygląda na to, że zbliżamy się do przełomowego punktu, w którym święty Graal e-commerce - SameDay Delivery - stanie się osiągalny dla polskich e-sklepów.

evl.pl opracowało właśnie strategię rozwoju usługi Lotniskomatów - projektu PGP Innowacje, który wkrótce zmieni oblicze branży logistycznej. Nasze doświadczenie w zakresie badań i analityki okazało się nieocenione w przeprowadzeniu tego fantastycznego projektu. Pozostaje trzymać kciuki za sukces tego pomysłu!